εκτέλεση καθημερινών δραστηριοτήτων γραφείου
00
Προγραμματισμός, προετοιμασία και εκτέλεση δραστηριοτήτων που πρέπει να εκτελούνται καθημερινά σε γραφεία, όπως η αποστολή αλληλογραφίας, η παραλαβή προμηθειών, η ενημέρωση των διευθυντικών στελεχών και των υπαλλήλων, καθώς και η ομαλή διεξαγωγή της λειτουργίας.
Τύπος:Δεξιότητα/Ικανότητα
Group:Business & Management
Επίπεδο Ιεραρχίας:2
Parent Skill
Εναλλακτικές ετικέτες
conduct office routine activitiesperform office activitiesperform office routine activityperforming office routine activitiesdo office routine activities
Σχετικές δεξιότητες
Ευκαιρίες Μάθησης
Δεν βρέθηκαν μαθήματα για αυτήν τη δεξιότητα.
Εργασιακά προφίλ
Αυτή η δεξιότητα είναι σχετική με τα παρακάτω εργασιακά προφίλ.