ανάλυση ερευνών υπηρεσίας πελατών

00

Ανάλυση αποτελεσμάτων ερευνών και ερωτηματολογίων που συμπληρώνουν επιβάτες / πελάτες, ανάλυση αποτελεσμάτων για την ταυτοποίηση τάσεων και τη διεξαγωγή συμπερασμάτων.

Τύπος:Δεξιότητα/Ικανότητα
Group:Business & Management
Επίπεδο Ιεραρχίας:2

Εναλλακτικές ετικέτες

analyse customer service questionnairescarry out analysis of the results of customer surveysevaluate customer service surveysanalyse client surveysanalyse customer surveysconduct analysis on customer surveysidentify trends in results of customer surveysevaluate customer service questionnairesmake assessments of the results of customer surveysassess results of customers surveysevaluate customer surveysdevelop conclusions from results of customer surveysanalyze customer service surveys

Ευκαιρίες Μάθησης

Δεν βρέθηκαν μαθήματα για αυτήν τη δεξιότητα.

Εργασιακά προφίλ

Αυτή η δεξιότητα είναι σχετική με τα παρακάτω εργασιακά προφίλ.