καλλιέργεια της εμπιστοσύνης των χρηστών των υγειονομικών υπηρεσιών
00
Εδραίωση και διατήρηση της εμπιστοσύνης του πελάτη, επικοινωνία με κατάλληλο, ανοικτό, ακριβή και απλό τρόπο και με ειλικρίνεια και αξιοπιστία.
Τύπος:Δεξιότητα/Ικανότητα
Group:Healthcare & Medical
Επίπεδο Ιεραρχίας:2
Parent Skill
Εναλλακτικές ετικέτες
maintain trust of service usersestablish trust and confidence of the patientkeep trust of the service userskeep trust of a service usermaintain trust of service userestablish trust of the patient
Σχετικές δεξιότητες
Παρόμοιες Δεξιότητες
Business & Management
- • ανάλυση επιχειρηματικών διεργασιών00Γνώση
- • ανάλυση επιχειρηματικών δικτύων μεταφοράς00Δεξιότητα
- • ανάλυση επιχειρηματικών μοντέλων00Δεξιότητα
- • ανάλυση επιχειρηματικών σχεδίων00Δεξιότητα
- • ανάλυση ερευνών υπηρεσίας πελατών00Δεξιότητα
- • ανάλυση εταιρικών απαιτήσεων00Δεξιότητα
- • ανάλυση εταιρικών διαδικασιών00Δεξιότητα
Ευκαιρίες Μάθησης
Δεν βρέθηκαν μαθήματα για αυτήν τη δεξιότητα.
Εργασιακά προφίλ
Αυτή η δεξιότητα είναι σχετική με τα παρακάτω εργασιακά προφίλ.