εξυπηρέτηση πελατών

00

Διαδικασίες και αρχές που σχετίζονται με τον πελάτη, τον χρήστη υπηρεσιών και τις προσωπικές υπηρεσίες. Μπορεί να περιλαμβάνουν διαδικασίες για την αξιολόγηση της ικανοποίησης του πελάτη ή του χρήστη υπηρεσιών.

Τύπος:Γνώση
Group:Business & Management
Επίπεδο Ιεραρχίας:2

Εναλλακτικές ετικέτες

customer servicescustomer carecustomer supportcustomer servicingcustomer well beingcustomer satisfaction

Ευκαιρίες Μάθησης

Δεν βρέθηκαν μαθήματα για αυτήν τη δεξιότητα.

Εργασιακά προφίλ

Αυτή η δεξιότητα είναι σχετική με τα παρακάτω εργασιακά προφίλ.